1. GİZLİLİK POLİTİKASI
www.crystalsnowhotel.com.tr "Hotel", web sitesi ziyaretçileri "Kullanıcı" olarak anılacaktır. Gizliliğinin ve kişisel verilerinin korunmasına büyük bir önem vermektedir. Başta T.C. Anayasası ve 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) olmak üzere tabi olduğu mevzuat hükümlerine riayet etmek için her türlü teknik ve idari tedbiri alan Hotel işbu Gizlilik Politikası’nda Kullanıcı’ların hangi kişisel verilerini ne şekilde işlediğini ve veri güvenliği nasıl sağladığını, Kullanıcı’ların hangi haklara sahip olduğunu açıklamayı amaçlamaktadır.
Kullanıcı, Hotel web sitesini ve mobil uygulamasını kullanarak kişisel verilerinin işbu Gizlilik Politikası’nda açıklandığı şekilde işlenmesine rıza göstermektedir. Kullanıcı tarafından bir başkasına ait kişisel verilerin paylaşıldığı hallerde, Kullanıcı tarafından veri sahibinin rızasının alındığını ve bilgilendirme yapıldığı varsayılır.
Hotel, üçüncü kişilere ait internet sitelerine, portallara veya mobil uygulamalara linkler verebilecektir. Hotel, bu sitelerin gizlilik politikalarına ve içeriklerine ilişkin herhangi bir sorumluluk taşımamaktadır.
2. KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ
A. GENEL İLKELER
- Hotel, web sitesi ve mobil uygulama üzerinden elde ettiği kişisel verilerin işlenmesinde Kanun’un 4. maddesinde düzenlenen aşağıdaki genel ilkelere uygun hareket etmektedir:
- Hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olma
- Doğru ve gerektiğinde güncel olma
- Belirli, açık ve meşru amaçlar için işlenme
- İşlendikleri amaçla bağlantılı, sınırlı ve ölçülü olma
- İlgili mevzuatta öngörülen veya işlendikleri amaç için gerekli olan süre kadar muhafaza edilme
B. KİŞİSEL VERİ İŞLEME AMAÇLARI
İşletmemiz tüm ulusal tüketici haklarını korumaya yönelik geliştirilmiş uygulamaları kabul eder.
Hotel Kullanıcı kişisel verilerini Kanun ve ikincil düzenlemelere uygun olarak aşağıda belirtilen amaçlarla işlenmektedir:
Otel Rezervasyonu İşlemleri: Kişisel verileriniz, otel rezervasyonunuzun tamamlanması ve yönetilmesi amacıyla işlenir. Rezervasyon onayı, iptali ya da değişiklikleri ile sizlere hizmete ilişkin hatırlatma amacıyla iletiler göndermek ve web sitesi ile mobil uygulamamızın verimli bir şekilde çalışmasını sağlamak da bu amaç kapsamındadır.
Müşteri Hizmetleri: Rezervasyon işlemlerini kolaylaştırmak ve sunduğumuz hizmetlere ilişkin taleplerinizi karşılamak amacıyla web sitemizdeki canlı destek panelinden ve çağrı merkezimizden müşteri hizmetleri sunmaktayız. Müşteri hizmetleri çalışanlarımızla iletişim sırasında paylaştığınız kişisel verileriniz talebinizi yanıtlamak amacıyla işlenir.
İletişim: Hotel’e sağladığınız kişisel verileri kullanarak sizinle çeşitli amaçlarla iletişime geçebiliriz. Rezervasyon işlemlerinizin tamamlanması, hatırlatma ve uyarı iletilerinin gönderilmesi ve bize iletmiş olduğunuz talebinizin yanıtlanması bunların başlıcalarıdır.
Hukuki Yükümlülükler: Başta çevrimiçi kullanıcı verilerinin ilgili mevzuata uygun şekilde işlenmesi ve idari/adli makamlardan gelen bilgi taleplerinin cevaplandırılması olmak üzere, kişisel verileriniz Hotel’in tabi olduğu herhangi bir mevzuat hükmünün gerektirmesi halinde mevzuatta öngörülen şekillerde işlenebilir, aktarılabilir ve ilgili mevzuatta öngörülen ya da amaç için gerekli olan süre boyunca saklanabilir.
Hizmetlerin İyileştirilmesi ve Müşteri Memnuniyeti: Kişisel verileriniz web sitesi deneyiminizi iyileştirmek amacıyla analitik çalışmaların yürütülmesi, talep, şikâyet ve önerilerinizin değerlendirilerek müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini artırmaya yönelik aksiyonlar alınması amaçlarıyla işlenmektedir. Ayrıca konaklama değerlendirmelerinizin ve yorumlarınızın web sitesinde yayınlanması da Hotel’in meşru menfaatleri kapsamında gerçekleştirilebilmektedir. Tercihinize bağlı olarak anonim halde de yayınlayabileceğiniz Misafir görüşlerinizin amacı, konakladığınız tesis hakkında diğer kullanıcıları bilgilendirmektir.
KİŞİSEL VERİLERİNİZİN İŞLENMESİNİN HUKUKİ SEBEPLERİ
Hotel kişisel verileri, Kanun’da yer alan hukuki sebeplerden en az birinin varlığı halinde işlemektedir. Yukarıda belirtilen kişisel veri işleme amaçlarının dayandığı hukuki sebepler şu şekildedir:
- Otel rezervasyonu işlemleri, müşteri hizmetleri ve üye hesabı işlemleri, Kanun m.5/2(c) hükmünde belirtilen bir sözleşmenin kurulması ya da ifası hukuki sebebine dayalı olarak gerçekleştirilmektedir.
- Hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi amacıyla gerçekleştirdiğimiz veri işleme faaliyetleri, Kanun m.5/2 (ç) hükmünde belirtilen hukuki sebebe dayanır.
- Uyuşmazlıkların çözümü için kişisel verilerin işlendiği haller, Kanun m.5/2(e) hükmünde belirtilen bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması hukuki sebebine dayanır.
- Pazarlama ve reklam amaçlı faaliyetler, Kanun m.5/1’de belirtilen açık rıza hukuki sebebine dayalı olarak gerçekleştirilebilir.
- Hizmetlerin iyileştirilmesi ve müşteri memnuniyeti ile iletişim amaçlarına dayalı faaliyetler, Kanun m.5/2(f) hükmünde düzenlenen meşru menfaat hukuki sebebine dayalı olarak yürütülmektedir.
C. KİŞİSEL VERİLERİN TOPLANMA YÖNTEMLERİ
Hotel Kullanıcı’ya sunduğu hizmetler ve yukarıda belirtilen veri işleme amaçları kapsamında kişisel verileri elektronik ortamda çağrı merkezi ve e-posta kanallarıyla, web sitesinde ve mobil uygulamada yer alan rezervasyon formları, üyelik kayıt formları ya da web sitesi canlı destek paneli, web analiz araçları ve çerezler vasıtasıyla toplayabilmektedir. Bunun yanı sıra Kullanıcı’nın başka yöntemlerle Hotel ile iletişime geçerek açıkladığı durumlarda da kişisel verileri toplamaktadır.
D. KİŞİSEL VERİLERİN AKTARILMASI
Kişisel verilerin güvenliği ve ilgili mevzuat hükümlerine riayet etme konusunda yüksek hassasiyet gösteren Hotel, kişisel verileri yalnızca gerekli olduğu ölçüde hukuka uygun olarak paylaşmakta; bunun dışında herhangi bir ticari amaçla aktarmamakta veya üçüncü kişilere satmamaktadır.
Hotel web sitesi ve mobil uygulama üzerinden gerçekleştirilen rezervasyonların tamamlanması ve yönetimi amacıyla rezervasyonu gerçekleştiren Kullanıcı kişisel verilerini Crystal Snow Hotel konaklama tesisi ile paylaşır.
Bunun yanı sıra Kullanıcı kişisel verileri Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen şartlar çerçevesinde Hotel’in iş ortakları ve dış hizmet alımı gerçekleştirdiği tedarikçileriyle paylaşılabilir. Kişisel verilerin pazarlama, profilleme ve reklam faaliyetlerinin yürütülmesi amacıyla işlenmesine Kullanıcı’nın onay vermiş olması halinde söz konusu faaliyetleri Hotel adına gerçekleştiren çözüm ortaklarına da veri aktarımı yapılması mümkündür.
E. KİŞİSEL VERİLERİN SİLİNMESİ, YOK EDİLMESİ VE ANONİMLEŞTİRİLMESİ
Hotel, web sitesi ve mobil uygulaması aracılığıyla işlediği kişisel verileri, ilgili mevzuatta öngörülen süreler ve/veya işleme amacının gerektirdiği süre boyunca saklamaktadır. Bu sürenin sona ermesi durumunda kişisel veriler, Kanun ve Kişisel Verilerin Silinmesi, Yok Edilmesi veya Anonim Hale Getirilmesi Hakkında Yönetmelik’e uygun olarak imha edilerek, veritabanından silmektedir..
3. VERİ GÜVENLİĞİNİ SAĞLAMAK AMACIYLA ALINAN TEDBİRLER
Hotel, kişisel verilerin hukuka uygun olarak işlenmesini sağlamak ve kötü niyetli olarak kullanılması, kişisel verilere yetkisiz şekilde erişilmesi, paylaşılması, yok edilmesi veya değiştirilmesi gibi riskleri azaltmak için uygun her türlü teknik ve idari tedbiri almaktadır.
4. ÇEREZLER
Hotel, Kullanıcı’nın web sitesi deneyimini iyileştirmek vb. amaçlarla çerezler kullanmaktadır.
5. GİZLİLİK POLİTİKASI’NDA YAPILACAK DEĞİŞİKLİKLER
Hotel, işbu Gizlilik Politikası’nda her zaman değişiklik yapabilir. Bu değişiklikler, değiştirilmiş yeni Gizlilik Politikası’nın yayınlandığı gün geçerlilik kazanır. İşbu Gizlilik Politikası’ndaki değişikliklerden haberdar olunması için, Kullanıcı’lara gerekli bilgilendirmeler yapılacaktır.
6. İLETİŞİM
Gizlilik Politikası ile ilgili soru ve taleplerinizi info@crystalsnowhotel.com.tr adresinden veya Canlı destek penceremizden iletebilirsiniz.